P45 to formularz, który otrzymujesz od pracodawcy, gdy przestajesz dla niego pracować.Mieszczą się w nim informacje o zarobkach i podatku odprowadzenia do momentu przerwania pracy w danym roku rozliczeniowym. W formularzu P45 muszą znaleźć się następujące informacje:
- Twój kod podatkowy
- Numer referencji podatkowej
- Biuro podatkowe
- Twój numer National Insurance
- Data ostatniego wynagrodzenia.
- Zarobki w roku podatkowych ze wszystkich Twoich miejsc pracy.
- Kwoty podatku potrącona i przekazane na rzecz urzędu podatkowego
- Twój kod podatkowy
- Numer referencji podatkowej
- Biuro podatkowe
- Twój numer National Insurance
- Data ostatniego wynagrodzenia.
- Zarobki w roku podatkowych ze wszystkich Twoich miejsc pracy.
- Kwoty podatku potrącona i przekazane na rzecz urzędu podatkowego
Formularz P45 składa się z czterech części: część 1, część 1A, część 2, część 3. Pracodawca przesyła do biura podatkowego tylko część 1. Pozostałe trzy otrzymujesz Ty. Kiedy zaczynasz nową pracę lub ubiegasz się o zasiłek dla poszukującego pracy, część 2 i 3 oddajesz nowemu pracodawcy lub Jobcentre, natomiast część 1A zatrzymujesz dla siebie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz